Contact

Voor diverse vragen kent het UZI-register diverse contactcentra. Hieronder ziet u waar u terecht kunt. Houd uw pasnummer en abonneenummer bij de hand.

Neem contact op met het CIBG voor aanvragen UZI-middelen

Het klantcontactcentrum van het CIBG is bereikbaar op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

  • E: info@uzi-register.nl
  • T: 070 - 340 60 20
  • P: ter attentie van het UZI-register, Postbus 16114, 2500 BC  DEN HAAG

Neem contact op met Dynalogic voor uitgifte of identiteitsvaststelling

Klantenservice Dynalogic, is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.00 uur.

U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak wijzigen.
T:  045- 5656158 (lokaal tarief)
E: afspraak@dynalogic.eu

Neem contact op met Cannock voor facturen en betalingen

Klantenservice Cannock (voorheen X-pact), bereikbaar op werkdagen van 08.45 - 16.45 uur.
T: 088- 1168040 (lokaal tarief)
E: CIBG@cannock.nl

Neem contact op met Atos voor installatie software en kaartlezer en/of problemen met de werking van de UZI-pas

Supportdesk Atos, bereikbaar op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur.
T: 030- 799 8746
E: UZI-pas.support@atos.net

Persvoorlichting

Bent u journalist of een andere vertegenwoordiger van de media? Met vragen kunt u terecht bij onze woordvoerders via 070- 340 58 32 of via pers@cibg.nl.

Klacht

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht aan het agentschap CIBG sturen. Het UZI-register is onderdeel van het CIBG.

U kunt uw klachten indienen met dit contactformulier.