Contact

Houd uw pasnummer en abonneenummer bij de hand

Voor diverse vragen zijn diverse contactcentra. Weet bij wie u moet zijn.

Neem contact op met het CIBG voor aanvragen UZI-middelen

Het klantcontactcentrum van het CIBG is bereikbaar op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

  • E: info@uzi-register.nl
  • T: 070 - 340 60 20
  • P: ter attentie van het UZI-register, Postbus 16114, 2500 BC  DEN HAAG

Neem contact op met Dynalogic voor uitgifte of identiteitsvaststelling

Klantenservice Dynalogic, is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.00 uur.

U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak wijzigen.
T:  045- 5656158 (lokaal tarief)
E: afspraak@dynalogic.eu

Neem contact op met Cannock voor facturen en betalingen

Klantenservice Cannock (voorheen X-pact), bereikbaar op werkdagen van 08.45 - 16.45 uur.
T: 088-1168040 (lokaal tarief)
E: CIBG@cannock.nl

Neem contact op met Atos voor installatie software en kaartlezer en/of problemen met de werking van de UZI-pas

Supportdesk Atos, bereikbaar op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur.
T: 088 - 265 5902 (lokaal tarief)
E: UZI-pas.support@atos.net