Let op! Houd in alle situaties uw pasnummer en abonneenummer bij de hand, deze nummers vindt u op uw pas.

Verschillende partijen verzorgen de aanvraag, uitgifte en technische ondersteuning voor UZI-middelen. Kies de juiste servicedesk, op deze manier kunnen we u het beste helpen.

UZI-register
U kunt per e-mail, telefonisch en per post contact opnemen met het UZI-register. We zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

E-mail
info@uzi-register.nl

Telefoon
0900 – 232 43 42

Informatie voor de pers
Bent u journalist of een andere vertegenwoordiger van de media? Met vragen kunt u terecht bij onze woordvoerders via 070 - 340 58 32.

Postadres
UZI-register
Postbus 16114
2500 BC Den Haag

Klachten
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht aan het agentschap CIBG sturen. Het UZI-register is onderdeel van het CIBG.

Responsible disclosure
Ontdekt u een zwakke plek in een van de ict-systemen van de Rijksoverheid? Laat het weten voordat u dit aan de buitenwereld kenbaar maakt, zodat de Rijksoverheid eerst maatregelen kan treffen. Dit heet responsible disclosure. E-mail uw bevindingen naar cert@ncsc.nl. Op rijksoverheid.nl vindt u meer informatie over dit onderwerp.

Uitgifte of identiteitsvaststelling

Klantenservice Dynalogic
Telefoon: 045- 5656158 (lokaal tarief)
E-mail: afspraak@dynalogic.eu
Op werkdagen van 08.00 tot 21.00
Zaterdag van 09.00 – 17.00 uur
(U kunt tot 24 uur van tevoren uw afspraak wijzigen)

Facturen en betalingen

Klantenservice X-pact
Telefoon: 088-1168040
E-mail: CIBG@x-pact.com
Op werkdagen van 8.45 - 16.45 uur

Installatie software en kaartlezer en/of problemen met de werking van de UZI-pas

Supportdesk Atos
Telefoon: 088-265 5902
E-mail: UZI-pas.support@atos.net
Op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur