Voor diverse vragen kent het UZI-register diverse contactcentra. Hieronder ziet u waar u terecht kunt.
Over welk onderwerp wilt u contact met ons opnemen?
Klantcontactcentrum CIBG
Houd uw pasnummer en abonneenummer bij de hand en bel het volgende telefoonnummer: +31 70 340 60 20
E: E-mail ons via het contactformulier
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
Per post: Ter attentie van het UZI-register, Postbus 16114, 2500 BC DEN HAAG
Klantenservice AMP Groep
Bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur. U kunt tot 21.00 uur de dag voorafgaand aan uw afspraak deze wijzigen via de afspraakbevestiging.
• T: +31 30 240 80 20 • E: info@ampgroep.nl
Klantenservice Cannock (voorheen X-pact)
Houd uw pasnummer en abonneenummer bij de hand.
Bereikbaar op werkdagen van 8.45 tot 16.45 uur.
- T: +31 88 116 8040 (lokaal tarief)
- E: CIBG@cannock.nl
Supportdesk Atos
Houd uw pasnummer en abonneenummer bij de hand.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch niet helemaal tevreden zijn over onze dienstverlening, dan kunt u een klacht aan het agentschap CIBG sturen. Het UZI-register is onderdeel van het CIBG.
U kunt uw klachten indienen met dit klachtenformulier.