Stap 3: Vul het aanvraagformulier in

U blijft als abonnee altijd verantwoordelijk voor de juistheid van uw gegevens die vermeld staan in de servercertificaten.

Vraag een certificaat aan

Lees svp onderstaande door voordat u het formulier invult:

Upload het PKCS#10 bestand in het aanvraagformulier. U mag om veiligheidsredenen het PKCS#10 bestand niet per e-mail aan ons toe te sturen.

Zorg dat u de juiste domeinnaam bij uw aanvraag invult. Wilt u bijvoorbeeld gebruik maken van het Landelijk Schakelpunt? Dan moet de domeinnaam eindigen op ‘aorta-zorg.nl’.

De wettelijk vertegenwoordiger of de persoon die als gemachtigd aanvrager van de abonnee staat geregistreerd, moet de aanvraag ondertekenen met:

een elektronische handtekening

  • Voor de ondertekening/identificatie met een elektronische handtekening heeft de aanvrager een (UZI-)pas nodig met een gekwalificeerd handtekeningcertificaat en specifieke software. Stuur uw aanvraag naar info@uzi-register.nl 

een fysieke handtekening

  • Heeft u geen pas met gekwalificeerd handtekeningcertificaat? Plaats dan een fysieke handtekening in het aanvraagformulier. Verstuur het formulier per e-mail naar info@uzi-register.nl of per post naar het UZI-register.