Stap 3: Vul het aanvraagformulier in

U bent als abonnee verantwoordelijk voor de juistheid van de gegevens die vermeld staan in het servercertificaat.

Lees onderstaande door voordat u het aanvraagformulier invult:

  1. Vraag het servercertificaat aan onder de juiste abonneeregistratie. Mogelijk dat uzelf en uw organisatie in het UZI-register staan geregistreerd, controleer onder welke abonneeregistratie u een servercertificaat wilt aanvragen.
  2. Upload het PKCS#10 bestand in het aanvraagformulier. U mag om veiligheidsredenen het PKCS#10 bestand niet per e-mail aan ons toesturen.
  3. Zorg dat u de juiste domeinnaam bij uw aanvraag invult. Wilt u bijvoorbeeld gebruik maken van het Landelijk Schakelpunt? Dan moet de domeinnaam eindigen op ‘aorta-zorg.nl’.
  4. Het UZI-register controleert bij de erkende registers (Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN) of Internet Assigned Numbers Authority (IANA)) of de abonnee de eigenaar is van de domeinnaam. Als u geen eigenaar bent van de domeinnaam dan nemen wij contact op met de domeineigenaar voor toestemming om de domeinnaam te gebruiken. Is de abonnee zelf eigenaar van de domeinnaam dan wordt er geen verdere domeinvalidatie uitgevoerd.

Vul het aanvraagformulier in via onze Digitale Aanvraag Faciliteit

Let op: via de Digitale Aanvraag Faciliteit kunt u geen UZI-testservercertificaat aanvragen.